Volkswagen Personbilar Sverige har förlängt sitt avtal med Upplevelseinstitutet vilket innebär att Upplevelseinstitutet kommer att fortsätta att mäta och analysera effekterna av Volkswagens samtliga partnerskap på den svenska marknaden.
Carl Sundstedt, Marknadschef på Volkswagen Personbilar Sverige kommenterar samarbetet:
”Vi är glada att kunna förlänga vårt samarbete med Upplevelseinstitutet. Deras analyser är värdefulla för oss när det gäller att utvärdera våra partnerskap och säkerställa att vi får ut maximalt av dem. Vi är särskilt imponerade av deras nya interaktiva dashboard, som ger oss en tydlig och lättillgänglig överblick av all relevant data och möjliggör att vi kan göra egna analyser när vi vill.”
Upplevelseinstitutet har en lång och framgångsrik historia av att samarbeta med stora svenska och internationella företag.
“Det är ett styrkebesked att en så stor och välrenommerad aktör som Volkswagen väljer att förlänga sitt avtal med oss” säger Andreas Andersson Åkerling, VD på Upplevelseinstitutet. “Det visar att vi har den expertis och de verktyg som krävs för att hjälpa företag att mäta och förbättra sina partnerskap.”