Sponsoreffektdagen 2022

Upplevelseinstitutet arrangerade i september Sponsoreffektdagen 2022 tillsammans med Rättighetsbyrån.

Över 100 gäster var på plats för att ta del av fyra korta och intensiva föreläsningar. Nu kan du ta del av samtliga presentationer i filmerna nedan.

Ladda ner Sponsoreffektguiden här.

  1. Andreas Andersson Åkerling, VD på Upplevelseinstitutet, om Varför sponsring är nyckeln till framgång
  2. Björn Stenvad, VD på Rättighetsbyrån, om Vad säger forskningen om sponsring och effekter?
  3. Cecilia Pelind, Senior Director Market & Client på Kantar, om De långsiktiga effekterna på varumärken, och hur sponsring kan vara en del av detta.
  4. Daniel Hegborn, Business Director på Passion Lab, om Hur engagemang och känslor skapar varumärkeseffekt och affärsnytta

Läs mer aktuellt

Kontakta oss

08 556 990 55

Hitta oss

Upplevelseinstitutet
Åsögatan 140
116 24 Stockholm

Följ oss

Upplevelseinstitutet i Sverige AB. All Rights Reserved © 2020