Webbinarium – Sponsringens hävstång

Upplevelseinstitutet presenterar de senaste insikterna kring sponsring och upplevelser.

Sponsringens hävstång genom aktivering!
Hur påverkas effekten för varumärken när de väljer att aktivera sina sponsorskap, jämfört med att endast kommunicera passivt? Vilken hävstång uppstår, och hur skiljer det sig mellan olika sponsorskap? Det är några av frågorna vi besvarar med utgångspunkt från en ny stor studie som UI genomfört.

Framtidens sponsorkommunikation
Pandemin har drivit på utvecklingen av digitala kanaler samtidigt som vikten av starka egna kanaler ökat. Hur många ser egentligen inläggen i sociala medier? Vilken typ av innehåll driver engagemang? Hur skapar man som rättighetsinnehavare bra värden för sponsorer? Efter att ha analyserat tusentals inlägg i sociala medier kan vi dela med oss av några insikter som kan hjälpa er i arbetet med sociala medier.

Se webbinariet på YouTube

Läs mer aktuellt

Kontakta oss

08 556 990 55

Hitta oss

Upplevelseinstitutet
Åsögatan 140
116 24 Stockholm

Följ oss

Upplevelseinstitutet i Sverige AB. All Rights Reserved © 2020